Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu – Bc. Lucie Nováková
Bc. Lucie Nováková
Bakalářská práce
Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část popisuje CRM = řízení vztahů se zákazníky, jeho podstatu, prvky, strategie, nástroje, které podnik používá pro získání výhod proti konkurenci. Druhá část se zabývá zákazníkem, popisuje jeho chování, jeho potřeby a přání. Díky těmto znalostem podnik …víceAbstract:
The bachelor work is concerned with the issue of the relationship with a customer studied on a particular subject. The theoretical part is divided into two parts. The first part describes CRM = Customer Relationship Management, its substance, elements, tools, which the company uses to gain competitive advantage. The second part is concerned with a customer, it describes his behavior, his needs and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/phx3b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
- Oponent: Ing. Josef Medek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Alena Škrhová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová