Bc. Lucie Nováková

Bakalářská práce

Řízení vztahu se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu

Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou řízení vztahů se zákazníkem na příkladu konkrétního subjektu. Teoretická část je rozdělena do dvou částí. První část popisuje CRM = řízení vztahů se zákazníky, jeho podstatu, prvky, strategie, nástroje, které podnik používá pro získání výhod proti konkurenci. Druhá část se zabývá zákazníkem, popisuje jeho chování, jeho potřeby a přání. Díky těmto znalostem podnik …více
Abstract:
The bachelor work is concerned with the issue of the relationship with a customer studied on a particular subject. The theoretical part is divided into two parts. The first part describes CRM = Customer Relationship Management, its substance, elements, tools, which the company uses to gain competitive advantage. The second part is concerned with a customer, it describes his behavior, his needs and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Kučera
  • Oponent: Ing. Josef Medek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku