Možnosti intervencie internalizovaných porúch správania u detí v Českej republike – Bc. Katarína Hamalová
Bc. Katarína Hamalová
Bakalářská práce
Možnosti intervencie internalizovaných porúch správania u detí v Českej republike
Possibilities of intervention of internalizing behavior in children in the Czech republic
Abstract:
This bachelor thesis deals with possibilities of intervention of internalized disorders in children. It focuses on the diagnosis of childhood depression and school phobia, as well as ways of diagnosing and intervening. It also describes centers and services, which can help these children. Thesis is focused on searching this centers and services in Brno and summarizing their target group and focus. …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá možnosťami intervencie internalizovaných porúch u detí. Zameraná je na diagnózy depresia v detskom veku a školská fóbia a tiež spôsoby ich diagnostiky a intervencie. Popísané sú v nej tiež strediská a služby, ktoré týmto deťom môžu pomôcť. Práca je zameraná na vyhľadanie týchto stredísk a služieb v Brne a zhrnutie ich cieľovej skupiny a zamerania. Obsahuje tiež databázu …víceKlíčová slova
Poruchy správania psychické poruchy internalizované poruchy správania afektívne poruchy depresie úzkostné poruchy školská fóbia odmietanie školy intervencia Behavioral disorders mental disorders internalized behavioral disorders affective disorders depresion anxiety disorders school phobia school refusal intervention
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jwi9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D.
- Oponent: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Fínsky vzdelávací systém podpora a edukácia žiakov s poruchami správania a emócií v komparácií s českým vzdelávacím systémom
Veronika Pšenáková -
Vybrané psychosociální aspekty panické poruchy
Michaela Dostálová -
Duševní poruchy se zaměřením na schizofrenii a bipolární afektivní
Denisa Roubíčková -
Neuropsychologický profil kognitivních funkcí u duševních poruch (srovnání schizoafektivní a bipolárně afektivní poruchy).
Anna Fischerová