Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull – Lukáš Černý
Lukáš Černý
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu a vnímání značky společnosti Red Bull
Analysis of marketing mix and brand perception of Red Bull company.
Anotácia:
Práce se zabývá analýzou marketingového mixu a značky společnosti Red Bull. V první části práce jsou popsána teoretická východiska pro marketingový mix a značku, což tvoří základ této práce. V praktické části jsou popsány jednotlivé části marketingového mixu, jejich využití a jsou zde rozdělení dle klasického marketingového mixu 4P. Práce hodnotí a analyzuje jednotlivé aktivity a následně vysvětluje …viacAbstract:
This thesis discusses the marketing mix and the brand of the Red Bull company. In the first, basal part of the work are described the theoretical starting points for the marketing mix and the brand. In the practical part are descibed individual components of the mix. These are here categorized while using the 4P marketing mix. The thesis evaluates and analyses individual activities of the company and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2015
- Vedúci: David Říha
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
MARKETING COMMUNICATION MIX OF THE SELECTED REGION
Valeria Melynicsenko -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová -
Podcasting as a new part of marketing communication mix in the Czech Republic and Germany
David Smékal