Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Miguel Sanchez Delgado
Bc. Miguel Sanchez Delgado
Bakalářská práce
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou nástroje marketingového mixu a jejich využití v praxi franchisingového řetězce LA CASA DEL HABANO SA. Práce je rozdělena do třech hlavních kapitol. Každá z nich obsahuje teoretická východiska a následně praktickou aplikaci. Záměrem autora bylo nejenom představit značku LA CASA DEL HABANO SA, ale především na základě vyhodnocení stávajících nástrojů marketingového mixu …víceAbstract:
The theme of this thesis are the tools of the marketing mix and their use in practice franchising chain La Casa del Habano SA. The work is divided into three main chapters. Each contains theoretical bases and subsequent application. The author was not only to introduce the brand La Casa del Habano SA, but mainly based on an evaluation of the existing marketing mix propose solutions e-shop strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/m2277/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová