Marketingový mix vybraného podniku – Bc. Miguel Sanchez Delgado
Bc. Miguel Sanchez Delgado
Bachelor's thesis
Marketingový mix vybraného podniku
Marketing mix of the selected company
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou nástroje marketingového mixu a jejich využití v praxi franchisingového řetězce LA CASA DEL HABANO SA. Práce je rozdělena do třech hlavních kapitol. Každá z nich obsahuje teoretická východiska a následně praktickou aplikaci. Záměrem autora bylo nejenom představit značku LA CASA DEL HABANO SA, ale především na základě vyhodnocení stávajících nástrojů marketingového mixu …moreAbstract:
The theme of this thesis are the tools of the marketing mix and their use in practice franchising chain La Casa del Habano SA. The work is divided into three main chapters. Each contains theoretical bases and subsequent application. The author was not only to introduce the brand La Casa del Habano SA, but mainly based on an evaluation of the existing marketing mix propose solutions e-shop strategy …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/m2277/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Tomáš Vaněk -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Michaela Svobodová