Bc. Jakub Macháček

Master's thesis

Budování značky pro generaci Millennials

Viral Video as a Tool for Brand Awareness
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných …more
Abstract:
This master's thesis will employ itself with Millennials generations analysis and its spe-cific characteristics, which are important for brand building of Samsung company. With theoretical knowledge, got mostly from specialized publications (print and online) we will define basic methodology of thesis. In practical part we will engage into research, which should cover previously mentioned issues, and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Josef Kocourek, PhD.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Macháček, Jakub. Budování značky pro generaci Millennials. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe