Bc. Jakub Macháček
Master's thesis
Budování značky pro generaci Millennials
Viral Video as a Tool for Brand Awareness
Abstract:
Diplomová práce se bude zabývat analýzou generace Millennials, a jejími specifickými vlastnostmi, důležitými pro budování brandu společnosti Samsung. Pomocí teoretických znalostí, čerpaných především z odborné literatury (tištěné i online) vydefinujeme zá-kladní metodologii práce. V praktické části se budeme věnovat výzkumu dané problema-tiky, jehož závěry by měly vést ke zodpovězení základních výzkumných …moreAbstract:
This master's thesis will employ itself with Millennials generations analysis and its spe-cific characteristics, which are important for brand building of Samsung company. With theoretical knowledge, got mostly from specialized publications (print and online) we will define basic methodology of thesis. In practical part we will engage into research, which should cover previously mentioned issues, and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Macháček, Jakub. Budování značky pro generaci Millennials. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vytvoření komunikační strategie na nastupující generace pro sítě čerpacích stanic
Martin Dostál -
Návrh komunikační strategie pro generace Y a Z na trhu práce
Soňa Kapusňáková -
Reflexe a návrh marketingové komunikační strategie Moravské galerie v Brně pro sociální síť TikTok
Kateřina Luxová -
Návrh komunikační strategie značky cílící na generaci Z
Tereza Poštulková -
Komunikační strategie České spořitelny směrem ke generaci Z
Thanh Hien Trang Huynh -
Online komunikační strategie podniku v odvětví cestovního ruchu
Vít Mašek -
Komunikační strategie VŠB - Technické univerzity Ostrava se zaměřením na generaci Z
Lukáš Janečka -
Marketingové a komunikační strategie muzeí v komunikaci s mladým publikem: srovnávací studie mezi Albertinou a Národní galerií v Praze
Lenka Szeteiová