Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady – Bc. Michal Reiter
Bc. Michal Reiter
Master's thesis
Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady
The Marketing Communication of the Equestrian Team Obora Poděbrady
Anotácia:
Práce je zaměřena na marketingovou komunikaci Jezdeckého klubu Obora Poděbrady. V teoretické části jsou vyjmenovány a popsány dostupné komunikační nástroje, které jsou vhodné pro propagaci služeb s konkrétním zaměřením na sportovní a volnočasové aktivity. V praktické části je analyzovaný současný stav marketingové komunikace napříč jednotlivými typy médií. Taktéž je zde analýza konkurence pomocí Porterovy …viacAbstract:
The thesis is mainly focused on marketing communications of horse riding company Jezdecký klub Obora Poděbrady. In the theoretical part are listed available marketing tools for servises promotions. In the practical part are analyzed and discribed used marketing communication media as well as competitor analysis, SWOT analysis and market map. The thesis also contains marketing research of inhabitants …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Reiter, Michal. Marketingové komunikace Jezdeckého klubu Obora Poděbrady. Zlín, 2015. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Současná role marketingové komunikace v utváření spotřební kultury a moderního spotřebitele
Jarmila Novotná -
Kreativita jako důležitý prvek marketingové komunikace
Oliver Holman -
Analýza marketingové komunikace Spolku POSEJDON
Roman ŠTOLFA -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ -
Behaviorální strategie klientů CAS Příbram při kontaktu s veřejnými službami
Martin KALOUS -
Služby zaměřené na volný čas a animaci v managementu zařízení cestovního ruchu
Jan Švandrlík -
Kirkman's The Wits or Sport upon Sport as a Testimony of the Theatre Life during the Civil Wars and the Interregnum
Klára Škrobánková -
Specifics in the Management of Sport Climbing in European region after it became the Olympic Sport
Anna Michalková