Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec – Ing. Jitka Novotová
Ing. Jitka Novotová
Diplomová práce
Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec
Marketing communication via Facebook and its practical use for the Sleva Liberec company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové komunikace na sociální síti Facebook pro společnost Sleva Liberec. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska tradiční marketingové komunikace, následně je představeno "nové" médium internet a možnosti jeho využití pro marketing. Teoretická část je pak zakončena teorií o sociální síti Facebook a jeho využitím pro marketingovou …víceAbstract:
The aim of this work was to design a marketing communication for the company Sleva Liberec. Ways of common marketing communication are summarized at the first part of the work. It is followed by the introduction of new communication media ? internet and its use in marketing. Theoretical part is ended by the description of a social network Facebook and its possible use in the company marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NOVOTOVÁ, Jitka. \textit{Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/17xgv5/.
Jak správně citovat práci
Novotová, Jitka. Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketingová komunikace se zaměřením na generace: na příkladu Moravské galerie
Sylvie Poukarová -
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Výzkum politické strany z hlediska marketingové komunikace na sociálních sítích
Fabián Berka -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš