Eva JANATOVÁ
Bakalářská práce
Public relations ve veřejné správě
Public relations in public administration
Anotace:
Bakalářská práce zpracovává základní přehled o public relations, vysvětluje pojem PR a dává ho do souvislosti s veřejnou správou. Dílčí kapitoly se zabývají historií PR, komunikačními prostředky (tištěné a masmédia) a významem komunikace v tomto oboru. Empirická část se zabývá průzkumem informovanosti občanů o metodách public relations v oblasti veřejné správy.Abstract:
The Bachelor work deals with basic overview of public relations, explains its concept and put PR to connection with public administration. Partial captures contain history of PR, communication sources (printed and mass media) and importance of communication in this field. The pratical part is focused on awareness of methods of public relations in public administration.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2012
Zveřejnit od: 3. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Lenka Holá, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANATOVÁ, Eva. Public relations ve veřejné správě. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika - veřejná správa
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva