Eva JANATOVÁ
Bachelor's thesis
Public relations ve veřejné správě
Public relations in public administration
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává základní přehled o public relations, vysvětluje pojem PR a dává ho do souvislosti s veřejnou správou. Dílčí kapitoly se zabývají historií PR, komunikačními prostředky (tištěné a masmédia) a významem komunikace v tomto oboru. Empirická část se zabývá průzkumem informovanosti občanů o metodách public relations v oblasti veřejné správy.Abstract:
The Bachelor work deals with basic overview of public relations, explains its concept and put PR to connection with public administration. Partial captures contain history of PR, communication sources (printed and mass media) and importance of communication in this field. The pratical part is focused on awareness of methods of public relations in public administration.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2012
Accessible from:: 3. 4. 2012
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Lenka Holá, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JANATOVÁ, Eva. Public relations ve veřejné správě. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2012 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Martina Vítů -
Corporate identity jako nástroj efektivního PR vybraného subjektu
Lucie Křemenová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design Galerie města Třince
Jana Kaufmanová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights