Ondřej Kastner
Bachelor's thesis
Marketingový mix společnosti DHL
Marketing Mix of DHL
Abstract:
Cílem bakalářské práce na téma ?Marketingový mix společnosti DHL? je provést analýzu a deskripci současného stavu marketingového mixu ve společnosti DHL Express (Czech Republic) s.r.o. Dílčím cílem práce je navrhnout nápravná opatření v rámci marketingového mixu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části (teoretickou a praktickou). První teoretická část se zaměřuje na obecnou terminologii marketingu, …moreAbstract:
The aim of bachelor thesis ?Marketing Mix of DHL? is to do analysis and description of the current status of marketing mix in DHL Express (Czech Republic) s.r.o. The partial target of thesis is to propose corrective measures within in the marketing mix. The thesis is divided into two main parts (theoretical and practical). The first theoretical part is focused on general terminology of marketing, marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 3. 2013
Accessible from:: 29. 3. 2013
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kastner, Ondřej. Marketingový mix společnosti DHL. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2013 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix a inovace v pizzerii Vosíme
Petr Navrátil -
Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.
Alena Frýdlová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Nové formy distribuce produktů
Miroslav L'udma -
Marketingový mix na trhu kosmetických produktů
Zuzana Dvořáková -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights