Obchodní firma jako hodnota podniku – Mgr. František Axamit
Mgr. František Axamit
Diplomová práce
Obchodní firma jako hodnota podniku
Trade Name as a Value of Enterprise
Anotace:
Tato diplomová práce řeší problematiku obchodní firmy jako hodnoty podniku. Obchodní firma nejenže identifikuje a individualizuje podnikatele, ale vytváří pro daný podnik nehmotnou hodnotu, spočívající zejména ve vytváření a zachovávání dobrého jména společnosti. Cílem této práce je podat méně obvyklý pohled na obchodní firmu v kontextu hodnoty podniku. Pomocí analytických, deduktivních, induktivních …víceAbstract:
This diploma thesis deals with trade name as the value of the enterprise. Trade name identifies and individualizes the entrepreneur. It creates an intangible value, consisting mainly of creating and maintaining the goodwill of the enterprise. The aim of this study is to provide an innovative view on trade name in the context of the value of the enterprise. Using analytical, deductive, inductive and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/fvh1t/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 5. 2012
- Vedoucí: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
- Oponent: prof. JUDr. Karel Marek, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasarykova univerzita
Právnická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Právo a právní věda / Právo
Práce na příbuzné téma
-
Benchmarking malé obchodní firmy a jejích konkurentů na základě finanční analýzy
Pavel Šedý -
Controlling v malé obchodní firmě
Miroslav Bauer -
Practical differences in business valuation using the market value, value in use and the value for price negotiations
Michal Vlček -
Využití Value at Risk (VaR) modelů při řízení tržních rizik
David Zeman -
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Alexandra Kheysman