Determinanty etického nakupování – Bc. Tomáš Zezulák
Bc. Tomáš Zezulák
Master's thesis
Determinanty etického nakupování
Determinants of ethical consumerism
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce „Determinanty etického nakupování“ je analyzovat klíčové determinanty etického nakupování mezi dospělými českými spotřebiteli. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí. První část je zaměřena na teoretickou rešerši, definování termínů a etických vlastností produktů. Oblast etického nakupování je pro účel této práce zúžena na oblast Fair Trade. V druhé části se zabýváme …viacAbstract:
The main objective of this thesis “Determinants of ethical consumerism” is to analyze key determinants of ethical consumerism among adult Czech consumers. The thesis is divided into two chapters. The first chapter is concentrated on theoretical background, defining terms and ethical properties of products. The practical part of this thesis focuses on the area of Fair Trade. The second chapter is focused …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zxj60/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedúci: Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování
Jan Popovský -
Spotřebitelské chování
Martina Dvořáčková -
Spotřebitelské chování
Matthias Nazarčuk -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová