Neúspěšné dítě v mateřské škole a vliv učitelky MŠ – Vlasta KOPECKÁ
Vlasta KOPECKÁ
Bachelor's thesis
Neúspěšné dítě v mateřské škole a vliv učitelky MŠ
Unsiccessfat child in pre-primary school and influence teacher of pre-primary school
Anotácia:
Teoretická část: v této části byl hledán původ, co způsobuje neúspěšnost dítěte v MŠ. Problémy, které to způsobují jsou, např. porucha pozornosti, hyperaktivita, impulzivita, neklidnost, problémové chování. Praktická část: Pro zjištění neúspěšnosti dítěte, jsem použila knihu ?Diagnostika Dítěte předškolního věku? od Bednářové a Šmardové. Diagnostiku jsem aplikovala oblasti zrakového vnímání a paměti …viacAbstract:
Theoretic part: In this part the searched origin was in what cansed ineffectualness of child in kindergarten. Problems which caused the ineffectualness are e.g. ettention disorder, hyperaktivity, impetuosity, roughness, problematic behavions. Practic part: I nset the book ? Diagnostika?..? by Bednářová and Šmardová for findings the ineffectualness of child. I diagnosed zones of eyesight perception …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2010
Zverejniť od: 9. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2010
- Vedúci: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KOPECKÁ, Vlasta. Neúspěšné dítě v mateřské škole a vliv učitelky MŠ. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / odbor:
Specialization - Pedagogy / Teaching at Pre-School Level
Práce na příbuzné téma
-
Role uvádějící učitelky mateřské školy v profesním růstu začínající učitelky mateřské školy
Iveta DOŠKOVÁ -
Možnosti spolupráce mezi učitelkami mateřské školy a učitelkami prvního stupně základní školy
Barbora JOHANÍKOVÁ -
Analýza komunikačního stylu začínající a zkušené učitelky mateřské školy
Tereza Lamáčková -
Grafomotorická připravenost dětí při vstupu do základní školy z pohledu učitelek mateřské školy a učitelů základní školy.
Lenka KYSILKOVÁ -
Přechod dítěte z mateřské školy do školy základní
Marcela Komárková -
Analýza a identifikace vzdělávacích potřeb učitelů mateřské školy
Michaela Ryšavá -
Prestiž profese učitele v mateřské škole očima učitelů mateřské školy
Kristýna Rigová -
Diagnostika komunikace předškolních dětí s poruchou autistického spektra optikou předvýzkumu
Kristina NOVOTNÁ