Anna Procházková

Bachelor's thesis

Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec

Proposal for improving the current marketing strategy of the contributory state – funded institution Stars Třinec
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii organizace STaRS Třinec, která poskytuje sportovní, rekreační a restaurační služby pro veřejnost, zejména pro třinecké občany a občany z okolí. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou strategii a přednést návrhy a doporučení k jejímu zlepšení. K realizaci stanovených cílů je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou následně …more
Abstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the state – funded institution STaRS Třinec, which provides sports, recreational and restaurant services for the public, especially for citizens of Třinec and the surrounding area. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing strategy and present suggestions and recommendations for its improvement. The theory of marketing concepts …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2022
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Jitka Volfová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85826