Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec – Anna Procházková
Anna Procházková
Bakalářská práce
Návrh na vylepšení stávající marketingové strategie příspěvkové organizace Stars Třinec
Proposal for improving the current marketing strategy of the contributory state – funded institution Stars Třinec
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje marketingové strategii organizace STaRS Třinec, která poskytuje sportovní, rekreační a restaurační služby pro veřejnost, zejména pro třinecké občany a občany z okolí. Cílem bakalářské práce je zanalyzovat marketingovou strategii a přednést návrhy a doporučení k jejímu zlepšení. K realizaci stanovených cílů je využita teorie marketingových pojmů a metod, které jsou následně …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with the marketing strategy of the state – funded institution STaRS Třinec, which provides sports, recreational and restaurant services for the public, especially for citizens of Třinec and the surrounding area. The aim of the bachelor thesis is to analyse the marketing strategy and present suggestions and recommendations for its improvement. The theory of marketing concepts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85826
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2022
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jitka Volfová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85826
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Finanční analýza příspěvkové organizace
Drástal Drástal -
Rozbor hospodaření vybrané příspěvkové organizace
Eva Poláchová -
Možnosti řízení lidských zdrojů v příspěvkové organizaci Domov pro seniory
Jitka Bartlová -
Analýza hospodaření vybrané příspěvkové organizace.
Nela Fialová -
Management rizik ve vybrané příspěvkové organizaci
Michaela Součková -
Webová aplikace pro plánování přepravy pro příspěvkovou organizaci Harmonie
Jakub Kot -
Ekonomika příspěvkové organizace Sportovní centrum Semily a zdroje financování z veřejného sektoru
Ondřej Havel -
Implementace CSR v příspěvkové organizaci Národní divadlo
Simona Hertlová