Společenská odpovědnost firem v České republice – Ing. Nina Plevová
Ing. Nina Plevová
Bakalářská práce
Společenská odpovědnost firem v České republice
Social Corporate Responsibility in the Czech Republic
Anotace:
Tato práce je analýzou prostředí, ve kterém se pohybují firmy a kde je zejména nutné klást velký důraz na společenskou odpovědnost firem a podniků. Teoretická část slouží k získání poznatků, které poté budou použity při sestrojování dotazníku aplikovaném přímo na míru vytipovaným podnikům a poté tyto dané podniky budou dotazovány. Cílem této práce je tedy zjistit zda firmy v severočeském regionu vůbec …víceAbstract:
This work is an analysis of the environment in which they live and where the company is particularly important to place great emphasis on corporate social responsibility and business. The theoretical part is to gain knowledge that can then be used in engineering a questionnaire applied directly to the peace conducted by these companies and then the businesses will be queried. The aim of this work is …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tq09v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2011
- Vedoucí: Ing. Lenka Sedláčková
- Oponent: Ing. Kateřina Tomšíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Hana Sněhotová -
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Ondřej Blažek -
FINANCIAL FRAUDS IN CORPORATE ENVIRONMENT THAT AROSE FROM THE FAILURE IN CORPORATE GOVERNANCE
Paaras Kumar Khari -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
The impact of corporate social responsibility on brand image
Dilara Kose -
Corporate Social Responsibility in a concrete firm
Chunyi Zhao