Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS – Bc. Veronika Dudková
Bc. Veronika Dudková
Diplomová práce
Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS
New marketing trends as a tool to increase the competitiveness of 3D FITNESS
Anotace:
Nové marketingové trendy hrají v současnosti velice důležitou roli pro každý podnikatelský subjekt, který chce obstát na trhu a být konkurenceschopný. Cílem této práce je zaměřit se na pozici vybraného sportovního zařízení na regionálním trhu a pomocí aplikace vybraných marketingových trendů zjistit jejich dopady na podnik. Závěrem jsou vyhodnoceny výsledky jejich implementace a sepsána doporučení …víceAbstract:
New marketing trends act a very important role nowadays for every business subject that wants to succeed on the market and be competitive. The target of this Diploma thesis is to focus on the position of selected sports firm in the regional market and by help of application of selected marketing trends to determine their impact on the firm. In conclusion, the results of their implementation and reccommendations …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Radka Knězáčková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DUDKOVÁ, Veronika. \textit{Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/19kei6/.
Jak správně citovat práci
Dudková, Veronika. Nové marketingové trendy jako nástroj zvyšování konkurenceschopnosti podniku 3D FITNESS. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Nové marketingové trendy a jejich využití jako nástroje zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Adam Stránský -
Jak být vidět v marketingovém světě a nové marketingové trendy
Adéla Richterová -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Waschek Waschek -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Veronika Lysková -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Marek Šimr -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Darya Nevrayeva -
Nové trendy v marketingové komunikaci profesionálních sportovních klubů
Nina Köstl -
Nové trendy v marketingové komunikaci
Dávid Stirber