Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti – Vít Litoš
Vít Litoš
Diplomová práce
Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro zlepšení stávajícího systému měření zákaznické spokojenosti ve vybrané společnosti. Samotný text a závěry práce jsou zpracovány na základě relevantní zahraniční a tuzemské odborné literatury a přímých konzultacích s pracovníky analyzované společnosti. Autor závěrečné práce doplňuje výzkum o vlastní zkušenosti a navazuje tak na projektovou práci v rámci …víceAbstract:
The goal of the diploma thesis is to propose of recommendations to impro-ve the existing system of measuring customer satisfaction in a selected compa-ny. The text itself and the conclusions of the research are supported by both rele-vant internati-onal and domestic research and by direct consultations with employees of the analyzed company. The author of the diploma thesis complements the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2020
Identifikátor:
http://theses.cz/id/19om7m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LITOŠ, Vít. \textit{Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/19om7m/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Magisterský studijní program:
Projektové řízení inovací
Práce na příbuzné téma
-
Optimizing customer experience with CJM in practice
Marzhan Otarbayeva -
Customer Experience a mapy zákaznických cest ve vybrané společnosti
Lucie Weissová -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Hodnocení spokojenosti zákazníka v kontextu Customer Journey
Petr Neuman -
Aspekty Customer journey na B2B trhu ve vybrané společnosti
Tereza Pavlová -
Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform
Karel Ziernwald -
Customer Journey Škoda Muzea v digitálních kanálech
Artem Stepanov -
Customer experience v oblasti B2B marketingu
Vladimír Kurz