Karel Ziernwald

Bakalářská práce

Statistické metody v B2B marketingu založené na Customer Data Platform

Statistical methods in B2B marketing based on Customer Data Platform
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřená na oblast B2B marketingu, tato oblast marketingu je těžce měřitelná a je výzvou pro zaměstnance v tomto odvětví. V práci je použit koncept Account Based Marketingu, kdy se pomocí konceptu sleduje zákaznická cesta. Dále je zpracována explorační analýza dat, ve které dojde k zjištění, že potřebná metrika míry otevřených e-mailů nemá v rámci společnosti normální rozdělení …více
Abstract:
The bachelor thesis is focused on the area of B2B marketing. This marketing area is hard to measure and a challenge for employees in this industry. The concept of Account Based Marketing is used in the thesis, where the customer journey is tracked using the concept. Further, exploratory data analysis is done in which it is found that the required metric of the open rate of emails does not have a normal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
  • Vedoucí: Iva Stanovská
  • Oponent: Jan Fojtík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/89665