Společenská odpovědnost v módním průmyslu a její vliv na vnímání produktu spotřebitelem – Anna PHAM
Anna PHAM
Bachelor's thesis
Společenská odpovědnost v módním průmyslu a její vliv na vnímání produktu spotřebitelem
The CSR in the Fashion Industry and its Impact on Consumer Behavior
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na základní princip společensky odpovědného chování, tedy CSR, jeho hlavní oblasti a jeho implementaci. Rozebírá výhody i nevýhody, které s sebou může potenciálně nést. Dále se zabývá módním průmyslem a s ním spojeným problémem s udržitelností. Analyzuje, jakým způsobem lze v tomto odvětví využít CSR. V praktické části práce zkoumá módní značku Nu-in. Hlavní výzkumná část …viacAbstract:
This Bachelor’s thesis focuses on the concept of CSR (Corporate social responsibility) – its main methods, along with the advantages and disadvantages of the implementation. It describes fashion industry and the unsustainable aspect of it. The thesis analyses how can CSR activities be used in this industry. The practical part of the thesis also studies the fashion brand Nu-in and deals with consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Petra Koudelková, Ph.D.
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityBachelor programme:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia