Ivana Baladová

Bachelor's thesis

Marketing cestovní kanceláře

Marketing of a Travel Agency
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým mixem cestovní kanceláře. Cílem bakalářské práce je analyzovat aktuální situaci vybrané cestovní kanceláře a navrhnout marketingový mix pro budoucí období. Bakalářská práce je rozdělena na dvě hlavní části, teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou za pomoci odborné literatury a znalostí nabytých studiem vysoké školy definovány základní pojmy …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with travel agency marketing mix. The goal of this thesis is a current condition analysis of a chosen travel agency and proposal for a new marketing mix of this company. The bachelor thesis is dividend in two parts – theoretical and practical part. In the theoretical part, there are definitions of basic terms as tourism, marketing, and marketing mix of course. These definitions …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2011
  • Supervisor: Vanda Klennerová
  • Reader: Martina Lednická

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava