Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh – Bc. Petra BÍZOVÁ
Bc. Petra BÍZOVÁ
Diplomová práce
Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh
Marketing communication project of wellness hotel Alexandria in Luhačovice focused on Czech market
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnotit současný stav marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria a na základě provedených analýz vypracovat projekt, sloužící k odstranění hlavních nedostatků. Po objasnění problematiky marketingu cestovního ruchu a seznámením se základními prvky marketingového mixu v cestovním ruchu, následuje kapitola o marketingové komunikaci a jejích hlavních nástrojích. Praktická …víceAbstract:
The aim of diploma thesis is evaluates current situation of marketing communication in the wellness hotel Alexandria and according to analysis create the project that could be used for elimination the main lacks. After clarifying tourism marketing and acquainting with basic elements of marketing mix in tourism. Marketing communication chapter including its main tools follows. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2011
Identifikátor:
21057
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍZOVÁ, Petra. \textit{Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/19z1sp/.
Jak správně citovat práci
BÍZOVÁ, Petra. Projekt marketingové komunikace wellness hotelu Alexandria v Luhačovicích se zaměřením na český trh. Zlín, 2011. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 02. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
Zuzana Radová -
Trendy v oblasti marketingové komunikace podniků působících v cestovním ruchu
Michaela Škutová -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Podpora prodeje jako nástroj marketingové komunikace v podniku v sektoru služeb v oblasti ubytování a pohostinství
Marcela Hipská -
Marketingová komunikace vybraných politických stran v rámci politického marketingu
Nikola Jurzycová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v prostředí startupu
Karolína Herbstová