Elektronické podnikání v praxi – Bc. Kateřina ZELDOVÁ
Bc. Kateřina ZELDOVÁ
Bakalářská práce
Elektronické podnikání v praxi
The electronic business in practice
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým obchodováním a elektronickým podnikáním v praxi. Hlavní cílem je navrhnout teoretické i praktické řešení vybudování e-shopu a shrnutí podstatných informací a instrukcí. Práce poskytuje obvyklou SWOT analýzu a také SWOT analýzu elektronického marketingu. Byl použit i dotazník, aby byla získána data nezbytná k hodnocení postojů zákazníků, které jsou použity …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with e-business and e-commerce in practice. The main aim is to propose teoretical and practical solution of building e-shop and to summarize neccesary informations and instructions to do it. The thesis also presents usual SWOT analysis and also SWOT analysis of electronic marketing. A questionnaire was used to obtain necessary data to evaluate the customers´ attitudes which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2011
Zveřejnit od: 21. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2011
- Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZELDOVÁ, Kateřina. Elektronické podnikání v praxi. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná matematika / Investiční poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Influencer Marketing On Instagram
Furkan Çakir