Bc. Kateřina ZELDOVÁ
Bachelor's thesis
Elektronické podnikání v praxi
The electronic business in practice
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým obchodováním a elektronickým podnikáním v praxi. Hlavní cílem je navrhnout teoretické i praktické řešení vybudování e-shopu a shrnutí podstatných informací a instrukcí. Práce poskytuje obvyklou SWOT analýzu a také SWOT analýzu elektronického marketingu. Byl použit i dotazník, aby byla získána data nezbytná k hodnocení postojů zákazníků, které jsou použity …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with e-business and e-commerce in practice. The main aim is to propose teoretical and practical solution of building e-shop and to summarize neccesary informations and instructions to do it. The thesis also presents usual SWOT analysis and also SWOT analysis of electronic marketing. A questionnaire was used to obtain necessary data to evaluate the customers´ attitudes which …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2011
Accessible from:: 21. 4. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2011
- Supervisor: Doc.Dr.Ing. Hana Filipczyková
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELDOVÁ, Kateřina. Elektronické podnikání v praxi. Ostrava, 2011. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ScienceBachelor programme / field:
Applied Mathematics / Investing Consultancy
Theses on a related topic
-
Online marketing elektronického obchodu
Marharyta Beznytska -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Elektronický marketing leteckých společností
Roman Štefek -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronický marketing leteckých společností
Lucie Opletalová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda -
Online marketing elektronického obchodu
Michaela Gracíková