The post-pandemic approach to marketing in the area of congresses – Tereza Becková
Tereza Becková
Bakalářská práce
The post-pandemic approach to marketing in the area of congresses
Post-pandemický přístup k marketingu v oblasti kongresů
Anotace:
Tato práce se zabývá následky, které měla pandemie Covid-19 na marketing kongresů. Teoretická část poskytuje základní informace o marketingu a jeho vlastnostech ve spojení s kongresy. V praktické části se provádí komparativní analýza, která má ukázat jak se dvě firmy vyrovnaly s výzvami propagace akcí během pandemie. Výsledky analýzy jsou pak uvedeny v tabulce. Na konci jsou předloženy návrhy, jak …víceAbstract:
The thesis looks into the consequences the Covid-19 pandemic had on the marketing of congresses. The theoretical part provides a baseline understanding of marketing and its features with regard to congresses. In the practical part, a comparative analysis is performed to see how two companies tackled the challenges of promoting events during the pandemic. The results are then distilled into a table …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2022
- Vedoucí: Ing. Martina Beránek, Ph.D.
- Oponent: Hana Obrázková, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova -
The Modern Direct Marketing in Practice
Viktoria Antalová
Název
Vložil
Vloženo
Práva