Speciálněpedagogická podpora předškolního dítěte – Lenka PACHULOVÁ
Lenka PACHULOVÁ
Bachelor's thesis
Speciálněpedagogická podpora předškolního dítěte
Special pedagogical assistance for preschool children
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku. Snažím se zjistit, zda včasná diagnostika a následná opatření mohou mít vliv na zmírnění projevů poruch čtení a psaní pomocí diagnostického materiálu autorek Daniely Švancarové a Anny Kucharské s názvem Test rizika poruch čtení a psaní pro rané školáky. Test byl prováděn dvakrát a to před a po aplikaci …moreAbstract:
This thesis deals with the topic: risks of reading and writing disorders in preschool children. I'm trying to determine if early diagnosis and following action may affect relieve disorders of reading and writing through diagnostic material authors Švancarová Daniela and Anna Kucharski named Test failure risks for reading and writing early schoolchildren. The tests was performed twice, first before …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2013
Accessible from:: 3. 4. 2013
Thesis defence
- Supervisor: PaedDr. Anna Jakobová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PACHULOVÁ, Lenka. Speciálněpedagogická podpora předškolního dítěte. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 3.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 3. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Míra rizika poruch čtení a psaní u dětí předškolního věku se strabismem nebo amblyopií
Kateřina Fáčková -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Čtenářská gramotnost v předškolním vzdělávání se zaměřením na rizika poruch čtení a psaní u dětí v posledním ročníku mateřské školy.
Alexandra BERKYOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ