Bc. Kateřina SKÁLOVÁ

Diplomová práce

Badatelsky orientované vyučování ve výuce chemie na střední škole

Inquiry-based learning in education at high school
Anotace:
Tato práce řeší problematiku badatelsky orientované výuky jako výukové metody na středních školách. Cílem této práce je zjistit postoj žáků střední školy k badatelsky orientované výuce v praxi. Zaměřila jsem se na žáky všech ročníků střední školy a porovnávala jsem jejich vztah k badatelsky orientované výuce. V praxi jsem ověřila celkem 4 laboratorní chemické pokusy vybrané vždy dle probíraného učiva …více
Abstract:
The thesis looks into the issue of inquiry-based learning as a teaching method in secondary schools. The aim of this work is to determine the attitude of high school students of inquiry-based learning in practice. I focused on students of all grades in the high school and I compared their attitude to the inquiry-based learning. In practice I demonstrated 4 laboratory chemistry experiments in total …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Milan Šmídl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKÁLOVÁ, Kateřina. Badatelsky orientované vyučování ve výuce chemie na střední škole. Ústí nad Labem, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakulta