Profesní identita učitelů Montessori škol – Mgr. Miroslav Jurčík, Ph.D.
Mgr. Miroslav Jurčík, Ph.D.
Disertační práce
Profesní identita učitelů Montessori škol
Professional Identity of Montessori School Teachers
Anotace:
Předkládaná disertační práce se zabývá profesní identitou učitelů Montessori škol v českém kontextu. Cílem práce je popsat podoby profesní identity pedagoga Montessori školy konstruované skrze osobní narativy pedagogů a skrze jejich interakci se žáky. Absence podrobných výzkumů v této oblasti vedly k specifickému zaměření na Montessori učitele. V teoretické části práce autor mapuje koncept profesní …víceAbstract:
The presented dissertation deals with the professional identity of Montessori school teachers in the Czech context. The aim of the work is to describe the forms of professional identity of Montessori school teachers constructed through their personal narratives and reflected interactions with students. The absence of detailed research in this area has led to a specific focus on Montessori teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/gw90w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2024
- Vedoucí: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D.
- Oponent: prof. PhDr. Hana Lukášová, CSc., doc. PhDr. Anna Tomková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Školní pedagogika / Školní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Percepce učitelské přípravy a profesní identity u studentů učitelství
Tereza Kybová -
Using IBM Cloud serivces to support qualitative research
Egzon Korenica -
Qualitative research in selected social groups
Gunel Gahramanova -
Qualitative research in selected social groups
Ekaterina Nevzgodova -
Research through design jako přístup pro iterativní vývoj firemní aplikace
Martin Nejezchleba -
"Face" and its performance. Qualitative research among Chinese migrants in London.
Zuzana Pavloňová -
The role of the teacher in alternative education
Tereza Kolesová