Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu – Barbora Lapišová
Barbora Lapišová
Master's thesis
Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu
The Importance of Media Agencies in the Czech Media and Advertising Market
Abstract:
Tématem závěrečné práce jsou mediální agentury na českém trhu. Práce je rozdělena do tří částí. V první části je rozebrán český mediální a reklamní trh, typy a způsoby komerční prezentace v médiích. Popsána je také legislativa a instituce, které na mediální a reklamní trh dohlížejí. Druhá část je věnována mediálním agenturám a způsobu, jakým pracují. Poslední kapitola je věnována mediální agentuře …moreAbstract:
The topic of this thesis is Media Agency on the Czech Market. The work is divided into three main sections. In the first part is describes the Czech media and advertising market, forms of promotion in different types of media, and also the legislative framework and institutions that supervise media and advertising market. The second part focuses on media agencies, their significance and functions. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/105887
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2014
- Supervisor: Jana Gibarti
- Reader: René Stejskal
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LAPIŠOVÁ, Barbora. \textit{Význam mediálních agentur na českém mediálním a reklamním trhu}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/1atkm0/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Hospodářská politika a správa / Ekonomika a právo v žurnalistice
Theses on a related topic
-
Mediální trh v ČR
Diana Kovalčuková -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
Natálie Půhoná -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Lukáš Maršálek -
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
Mariya Zakharevich -
Changes in the role of media in recruitment agency hiring process
Zuzana KOTALOVÁ -
Analýza marketingového mixu reklamní agentury FILIP Media
Gustav Hrušovský -
Mediální trh v ČR
Alžběta Králová