Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice – Bc. Barbora GOMOLOVÁ
Bc. Barbora GOMOLOVÁ
Diplomová práce
Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice
Difficulties of Teaching English Pronunciation at Lower Secondary Schools in the Czech Republic
Abstract:
The aim of the diploma thesis is to examine the teachers' attitudes towards teaching English pronunciation at lower secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the diploma project is focused on the differences between Czech and English segmental and suprasegmental aspects and the importance of teaching pronunciation correctly. The hypotheses are targeted at neglecting teaching …víceAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na přístupy učitelů k výuce anglické výslovnosti na základních školách v České republice. Teoretická část zdůrazňuje rozdíly segmentálních a některých suprasegmentálních aspektů obou jazyků a klade důraz na správnou výuku anglické výslovnosti. Hypotézy výzkumné části se vztahují na její zanedbávání a formu její výuky. Výstupy jsou analyzovány jak samostatně, tak komplexně …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GOMOLOVÁ, Barbora. \textit{Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/1awd9x/.
Jak správně citovat práci
GOMOLOVÁ, Barbora. Přístupy učitelů anglického jazyka k výuce výslovnosti na 2. stupni ZŠ v České republice. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství anglického jazyka pro 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Inkluze žáků se zdravotním postižením na malotřídních školách a na 1.stupni ZŠ - srovnání školního roku 2006/2007 a 2015/2016.
Danuše Kupková -
Vzdělávací aktivity distanční výuky na 2.stupni ZŠ ve školním roce 2020/2021
Martina CHVÁLOVÁ -
Přechod žáka s SPU z 1. stupně ZŠ na 2. stupeň
Jana Straková -
Reflexe 2. světové války v beletrii a filmu a audiovizuálních médiích jako zdroj pro badatelsky orientovanou výuku dějepisu na 2. stupni ZŠ
Jesika Freibergová -
Působení systematické výuky anglické výslovnosti: vliv nerodilého a rodilého mluvčího na výslovnost jejich studentů na gymnáziu
Zuzana Haikerová -
Přízvuk a redukce nepřízvučných slabik u českých uživatelů angličtiny: britská vs. americká angličtina
Filip UNGER -
Hudební schopnosti a výslovnost u žáků učících se anglický jazyk na 1. stupni ZŠ
Anna Dubská -
Vliv poslouchání hudby na výslovnost žáků v angličtině
Martin HEMZA
Název
Vložil
Vloženo
Práva