Využití metody Hudební elipsa Ireny Krškové v mateřské škole – Tereza Krhovská
Tereza Krhovská
Bachelor's thesis
Využití metody Hudební elipsa Ireny Krškové v mateřské škole
Use of the method of Musical ellipse by Irena Kršková in kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce má aplikační charakter, zabývá se aktivitami inspirované metodou Hudební elipsa. Cílem bakalářské práce je vytvoření aktivit vhodné pro děti předškolního věku. Teoretická část bakalářské práce je zaměřena na hudební činnosti v předškolním vzdělávání, představení metody Hudební elipsa, její autorky Ireny Krškové a aplikaci principů Hudební elipsy v mateřské škole. V praktické části …moreAbstract:
The bachelor thesis has an application character and it deals with activities inspired by the Musical Ellipse method. The aim of the bachelor thesis is to create activities suitable for preschool children. The theoretical part of the bachelor thesis is focused on musical activities in preschool education, the description of the method of Music Ellipse, author Irena Kršková and the application the principles …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2022
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krhovská, Tereza. Využití metody Hudební elipsa Ireny Krškové v mateřské škole. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Využití metody Hudební elipsa Ireny Krškové v mateřské škole
Tereza Krhovská -
Hudební činnosti v rozvoji dětí se specifickou vývojovou poruchou chování v předškolním vzdělávání.
Petra Chrástová -
Komparace kurikulárních dokumentů pro předškolní vzdělávání se zaměřením na hudební edukaci v České a Slovenské republice
Petra Lacinová -
Hudební dovednosti pedagoga v předškolním vzdělávání
Radka KUBÁTOVÁ -
Hudební činnosti v rozvoji dětí s odlišným mateřským jazykem v předškolním vzdělávání
Eva MAREŠOVÁ -
Hudba napříč kontinenty a její zapojení do vzdělávacího kurikula hudebních činností v předškolním vzdělávání.
Veronika Slezáková -
Působení hudby na děti v předškolním vzdělávání
Kateřina Holečková -
Možnosti využití muzikoterapeutických technik v hudebním vzdělávání dětí předškolního věku
Hana Hána