Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů – Dmitry MARENKOV
Dmitry MARENKOV
Bachelor's thesis
Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů
Characteristic language resources in advertising texts
Abstract:
Cílem mé práce bylo získání informaci o reklamních textech z odborné literatury. Zejména informací o rysech reklamních textu a faktorech ovlivňujících volbu jazykových prostředků. Co všechno reklamní text musí obsahovat, a čeho by se měl vyvarovat. Získané poznatky jsem použil při tvorbě vlastních textu. Výsledky mé tvorby tvoří praktickou část této práce.Abstract:
The aim of my thesis is to gather the information available from the literature concerning the notion of an advertising text. The main focus is placed on the characteristic features of an advertising text and on the factors influencing the actual choice of the language devices. What should an advertising text consist of and what should be avoided. The information gathered within the theoretical part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jan Horálek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARENKOV, Dmitry. \textit{Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/1ax3b2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARENKOV, Dmitry. Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Philology / Czech for Foreigners
Theses on a related topic
-
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Jazykové prostředky v ruských a českých textech z oblasti alternativní medicíny
Michaela Imramovská -
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci
Markéta JARGUSOVÁ -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Analýza textu na obalech kosmetických výrobků pro pleť
Lada ČERNOHOUSOVÁ