Dmitry MARENKOV

Bachelor's thesis

Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů

Characteristic language resources in advertising texts
Anotácia:
Cílem mé práce bylo získání informaci o reklamních textech z odborné literatury. Zejména informací o rysech reklamních textu a faktorech ovlivňujících volbu jazykových prostředků. Co všechno reklamní text musí obsahovat, a čeho by se měl vyvarovat. Získané poznatky jsem použil při tvorbě vlastních textu. Výsledky mé tvorby tvoří praktickou část této práce.
Abstract:
The aim of my thesis is to gather the information available from the literature concerning the notion of an advertising text. The main focus is placed on the characteristic features of an advertising text and on the factors influencing the actual choice of the language devices. What should an advertising text consist of and what should be avoided. The information gathered within the theoretical part …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: PhDr. Jan Horálek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARENKOV, Dmitry. Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta