Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů – Dmitry MARENKOV
Dmitry MARENKOV
Bachelor's thesis
Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů
Characteristic language resources in advertising texts
Anotácia:
Cílem mé práce bylo získání informaci o reklamních textech z odborné literatury. Zejména informací o rysech reklamních textu a faktorech ovlivňujících volbu jazykových prostředků. Co všechno reklamní text musí obsahovat, a čeho by se měl vyvarovat. Získané poznatky jsem použil při tvorbě vlastních textu. Výsledky mé tvorby tvoří praktickou část této práce.Abstract:
The aim of my thesis is to gather the information available from the literature concerning the notion of an advertising text. The main focus is placed on the characteristic features of an advertising text and on the factors influencing the actual choice of the language devices. What should an advertising text consist of and what should be avoided. The information gathered within the theoretical part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2012
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jan Horálek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MARENKOV, Dmitry. \textit{Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1ax3b2/.
Jak správně citovat práci
MARENKOV, Dmitry. Charakteristické jazykové prostředky reklamních textů. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Philology / Czech for Foreigners
Práce na příbuzné téma
-
Reklama - její typy a jazykové prostředky
Pavlína Zouharová -
Jazykové prostředky v ruských a českých textech z oblasti alternativní medicíny
Michaela Imramovská -
Jazykové prostředky k upoutání pozornosti v současné reklamě
Ondřej CHABR -
Principy jazykové tabuizace v současné reklamní komunikaci
Markéta JARGUSOVÁ -
Reklama a její vnímání dětmi. Zvukové a jazykové prostředky reklamy a jejich využití ve školním vyučování
Eva Veselá -
Jazykové prostředky televizních reklam.
Šárka POLÁKOVÁ -
Jazykové prostředky v reklamách na automobily
Petr POK -
Analýza textu na obalech kosmetických výrobků pro pleť
Lada ČERNOHOUSOVÁ