Bc. Nikola Nemjóová
Master's thesis
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Abstract:
The subject of this diploma thesis is the analysis of customer preferen-ces when buying eggs in the Czech Republic. The theoretical part focuses on the egg market and customer behavior specific to this mar-ket, as well as conjoint analysis used in primary research to determine customer preferences. The methodological part presents the process of primary research as well as the methods used, the questionnaire …moreAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce je analýza preferencií zákazníkov pri nákupe vajec v ČR. Teoretická časť sa zaoberá trhom vajec a nákupnému chovaniu špecifickému pre tento trh. Predstavuje tiež conjoint analýzu, ktorá je využitá v primárnom výskume pre účely zis-tenia preferencií zákazníkov. V metodickej časti je predstavený postup primárneho výskumu ako aj využité metódy, dotazník, a spôsob zberu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/f0s9x/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Reader: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Analýza hodnoty zákazníka pomocí data miningu
Terézia Ludhová -
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
CSR a pracovní preference čerstvých absolventů
Martin Mičko -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
Marta Lelková