Bc. Nikola Nemjóová
Diplomová práce
Analýza preferencí zákazníků
Analysis of Customer Preferences
Abstract:
The subject of this diploma thesis is the analysis of customer preferen-ces when buying eggs in the Czech Republic. The theoretical part focuses on the egg market and customer behavior specific to this mar-ket, as well as conjoint analysis used in primary research to determine customer preferences. The methodological part presents the process of primary research as well as the methods used, the questionnaire …víceAbstract:
Predmetom tejto diplomovej práce je analýza preferencií zákazníkov pri nákupe vajec v ČR. Teoretická časť sa zaoberá trhom vajec a nákupnému chovaniu špecifickému pre tento trh. Predstavuje tiež conjoint analýzu, ktorá je využitá v primárnom výskume pre účely zis-tenia preferencií zákazníkov. V metodickej časti je predstavený postup primárneho výskumu ako aj využité metódy, dotazník, a spôsob zberu …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f0s9x/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza hodnoty zákazníka pomocí data miningu
Terézia Ludhová -
Lojalita zákazníka a jeho hodnoteie spokojnosti v podniku služieb
Júlia Ligasová -
Characterizing attributes influencing consumers’ behavior when choosing a restaurant using conjoint analysis
Dominik Sihlovec -
Marketingový výzkum
Terézia Oravcová -
Consumer behavior on the market of dietary supplements
Natália Sečányová -
CSR a pracovní preference čerstvých absolventů
Martin Mičko -
Nástroje pro identifikaci preferencí zákazníků se zaměřením na conjoint analýzu.
Jana Petříková -
Conjoint analýza jako nástroj pro podporu služeb knihoven s aplikací v Městské knihovně Náchod
Marta Lelková