Ing. Kateřina Camfrlová

Bachelor's thesis

Osobnost učitele střední školy v představách žáků SŠ

The personality of a high school teacher from the perspective of high school students
Abstract:
Bakalářská práce "Osobnost učitele střední školy v představách žáků SŠ" popisuje reálnou představu žáků na středních školách o učiteli, který je pro ně osobností. Cílem práce bylo ukázat středoškolským pedagogům, jak je vidí žáci, jak posuzují jejich vlastnosti a schopnosti v rámci edukačního procesu. V empirické části bylo provedeno dotazníkové šetření, jehož cílem bylo zjistit názory žáků, co dělá …more
Abstract:
Bachelor thesis "High school teacher's personality as viewed by high school students" describes real picture of a high school teacher as a personality, as percieved by his students. The goal of this thesis was to show teachers how students image them, how they evaluate their traits, qualities and capabilities in a frame of educational process. The empiric part consists of a questionaire - based research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Accessible from:: 29. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Hana Navrátilová

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Camfrlová, Kateřina. Osobnost učitele střední školy v představách žáků SŠ. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 29. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Specialization in pedagogy / Secondary School Teachers´ Training in Specialized Subjects