Role emocí při kreativním psaní v cizojazyčné výuce – Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Mgr. Pavla Marečková, Ph.D.
Disertační práce
Role emocí při kreativním psaní v cizojazyčné výuce
The Function of Emotions for Creative Writing in Foreign Language Teaching
Anotace:
V současné odborné literatuře z oblasti pedagogiky, psychologie či lingvodidaktiky se stále častěji setkáváme s názorem, že emoce je třeba chápat jako proměnnou, která významně ovlivňuje procesy učení (se). Tato myšlenka stála rovněž u zrodu předložené disertační práce nazvané „Role emocí při kreativním psaní v cizojazyčné výuce“. Jak z názvu vyplývá, jedná se o problematiku vyžadující interdisciplinární …víceAbstract:
In contemporary scholarly literature on pedagogy, psychology, or language teaching methodology, the opinion can be encountered that it is necessary to view emotions as a parameter that has fundamental influence on the process of learning and teaching. This thought gave rise to the Ph.D. thesis at hand which is entitled “The Function of Emotions for Creative Writing in Foreign Language Teaching”.As …víceKlíčová slova
pozitivní emoce negativní emoce neutrální emoce kreativita kreativní psaní hodnocení kreativních textů výuka cizího jazyka lingvodidaktický výzkum positive emotions negative emotions neutral emotions creativity creative writing assessment of creative texts foreign language learning language teaching methodology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 10. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vy1e1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 10. 2008
- Vedoucí: prof. PhDr. Věra Janíková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., doc. PhDr. Pavla Zajícová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Practicing Dogme language teaching methodology in Conversation English Courses
Christopher Charles Coleman -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Analýza vztahu cílového a mateřského jazyka ve výuce německého jazyka na základní škole
Jana Hagen -
Vliv angličtiny - prvního cizího jazyka na vyučování/učení se francouzštiny - druhého cizího jazyka
Kristýna PETŘÍČKOVÁ -
Osvojování mateřského jazyka v kontextu výuky cizího jazyka v předškolním věku
Ludmila Bulínová -
Jazykové kompetence žáků s narušenou komunikační schopností ve výuce cizího jazyka
Věra Navrátilová -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková -
Emoce ve vnitropodnikové komunikaci podniků
Jana Míková