Strategie komunikace obce Želatovice s občany – Lenka Tihelková
Lenka Tihelková
Bachelor's thesis
Strategie komunikace obce Želatovice s občany
Communication Strategy of Želatovice Municipality with Citizens
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingového prostředí a úrovní komunikační strategie obce jakožto komunikace s jejími občany. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část je založena na literární rešerši v oblasti marketingu ve veřejné správě. Přibližuje pojmy týkající se komunikačního mixu obce a závěr teoretické části představuje teoretická východiska marketingových analýz …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of marketing environment and the level of communication strategy of the municipality as a communication with its citizens. The thesis consists of the theoretical and practical part. The theoretical part is based on literary research in the field of marketing in public administration. It studies concepts of communication mix of municipality and the end of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tihelková, Lenka. Strategie komunikace obce Želatovice s občany. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie obce
Nikola Valiánová -
Komunikační strategie obce a její reflexe
Lucie Matějková -
Komunikační strategie "územních samospráv" (krajů, města, obce a informace)
Marie SLOUPOVÁ -
Komunikační strategie obcí II. stupně
Lucie Králová -
Komunikační strategie obcí III. stupně
Marta Bláhová -
Charakteristika a marketingová strategie obce Nepolisy
Pavel Vejvoda -
Marketingová strategie obce Sloup
Marcel Tůma -
Hodnocení komunikačních nástrojů a návrh komunikační strategie města Kroměříž
Tereza Huťková