Bc. Karolína Hájková
Master's thesis
Internetový marketing
Internet marketing
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým marketingem, zejména pak reklamou na internetu. V teoretické části je nejprve stručně představen internet a jeho historický vývoj, návštěvnost internetu spolu s popisem internetového uživatele, následně je definováno místo internetu v marketinkové komunikaci spolu s výhodami a nevýhodami, které toto médium přináší. V poslední části jsou popsány jednotlivé …moreAbstract:
This thesis deals with internet marketing especially with advertising on internet. The theoretical part briefly introduces the Internet with its historical development and describes the main online related terms such as internet traffic or internet user. Subsequently, it defines the role of internet in marketing communication together with pros and cons resulting from the use of this media. The last …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/yup8c/
Thesis defence
- Date of defence: 21. 6. 2012
- Supervisor: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
- Reader: Ing. Miloš Krejčí
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Economics of Internet Advertising
Lucie Langmajerová -
Internet jako inzertní médium
Michaela Pařenicová -
Internet jako inzertní médium
Zdeněk Netolický -
Internet memes as a means of persuasion in advertising discourse
Jan HRONSKÝ -
Reklama a internet
Michaela Dudoňová -
Advertising on Internet
Ondřej Gojda -
Advertising on Internet
Lukáš Krupička -
Internet a reklama
David Zapletal