Bc. Karolína Hájková

Master's thesis

Internetový marketing

Internet marketing
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá internetovým marketingem, zejména pak reklamou na internetu. V teoretické části je nejprve stručně představen internet a jeho historický vývoj, návštěvnost internetu spolu s popisem internetového uživatele, následně je definováno místo internetu v marketinkové komunikaci spolu s výhodami a nevýhodami, které toto médium přináší. V poslední části jsou popsány jednotlivé …viac
Abstract:
This thesis deals with internet marketing especially with advertising on internet. The theoretical part briefly introduces the Internet with its historical development and describes the main online related terms such as internet traffic or internet user. Subsequently, it defines the role of internet in marketing communication together with pros and cons resulting from the use of this media. The last …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2012
  • Vedúci: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Miloš Krejčí

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance