Tomáš BAČÍK
Bakalářská práce
Marketing ve fotbale
Rozdíly sportovního marketingu mezi českými a zahraničními profesionálními kluby, s cílem zefektivnění marketingu v prostředí českého sportu.
Marketing in Football
Anotace:
Tato bakalářská práce představuje metody a nástroje moderního sportovního marketingu používané ve fotbale. Uvádím zde příklady úspěšného aplikování těchto nástrojů v zahraničních soutěžích, které je možné použít jako inspiraci pro české sportovní organizace a zejména české fotbalové kluby. Cílem práce je těmto klubům navrhnout a doporučit metody, zefektivňující marketingové strategie v oblasti budování …víceAbstract:
This thesis presents methods and tools of modern sports marketing used in football. Here is an example of the successful application of these tools in international competitions, which can be used as inspiration for Czech sports organizations and especially Czech football clubs. The goal is to propose these clubs and recommend methods to increase the effectiveness of marketing strategies in brandbuilding …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2014
Zveřejnit od: 23. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Baránková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAČÍK, Tomáš. Marketing ve fotbale. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Social Media Marketing v České Republice
Yi Zhuang -
Vnímání značky Gambrinus vysokoškolskými studenty
Eliška Rážová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Pavlína Horáková -
Komparace marketingu španělské a portugalské fotbalové ligy
Ondřej Hubačka -
Sponzoring esportu: příležitost pro budování značky
Tomáš Zeman -
Sponzoring jako nástroj budování značky
Jitka Bošková -
Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ
David Štícha -
Sponzoring oděvní značky Meatfly
Pavla ZAORALOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva