Mgr. Ondřej Hubačka

Bakalářská práce

Komparace marketingu španělské a portugalské fotbalové ligy

Comparison of the Marketing of Spanish and Portuguese Football League
Anotace:
Tato práce se zabývá komparací marketingu španělské a portugalské fotbalové ligy. Teoretická část je literární rešerší pojmů z managementu a marketingu. Praktickou část tvoří analýza dvou evropských fotbalových soutěží z pohledu historie, organizace, a služeb, které poskytují zákazníkům a s tím i spojené získávání financí pro tyto činnosti.
Abstract:
This thesis deals with marketing comparison of the Spanish and Portuguese football league. The theoretical part is a literature review of terms of management and marketing. The practical part consists of analysis of two European football competitions from the perspective of history, organization, and services that provide to customers
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Viktor Pruša

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií