Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny. – Jan Tomáš Glatt
Jan Tomáš Glatt
Bachelor's thesis
Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.
Marketing strategy of the Konzum Ústí nad Orlicí cooperative with a focus on automated convenience stores.
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií družstva Konzum v Ústí nad Orlicí s důrazem na automatizované prodejny. Cílem bylo analyzovat současné marketingové postupy a navrhnout zlepšení s využitím moderních technologií a trendů v retailu. V teoretické části je představena historie a vývoj spotřebního družstevnictví, dále jsou aplikovány analytické metody jako SWOT analýza, konkurenční analýza a …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the Konzum consumers' cooperative in Ústí nad Orlicí with a focus on automated convenience stores. The aim was to analyze the current marketing practices and suggest improvements using modern technologies and trends in retail. In the theoretical part, the history and development of consumer cooperatives is presented, then analytical methods such as SWOT …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/92302
Thesis defence
- Date of defence: 14. 6. 2024
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Tomáš Sadílek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GLATT, Jan Tomáš. \textit{Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2024. Available from: https://theses.cz/id/1bib2t/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/92302
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Komunikační strategie pro zvyšování zákaznické loajality na B2B trhu
Veronika Jakubová -
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
Nikol Andeltová -
Projekt strategie brandingu k rozvoji zákaznické loajality v bance CIMB
Phana Sok -
Návrh obchodní strategie pro včelařský podnik
Jana Lapešová -
Komunikační strategie vybrané firmy
Marek Bartoš -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Project of Marketing Strategy for MEP Postřelmov for years 2011 and 2012
Aneta DOLEČKOVÁ -
Analýza postavení družstva na trhu
Petra Němcová