Jan Tomáš Glatt

Bachelor's thesis

Marketingová strategie obchodního družstva Konzum Ústí nad Orlicí se zaměřením na automatizované prodejny.

Marketing strategy of the Konzum Ústí nad Orlicí cooperative with a focus on automated convenience stores.
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií družstva Konzum v Ústí nad Orlicí s důrazem na automatizované prodejny. Cílem bylo analyzovat současné marketingové postupy a navrhnout zlepšení s využitím moderních technologií a trendů v retailu. V teoretické části je představena historie a vývoj spotřebního družstevnictví, dále jsou aplikovány analytické metody jako SWOT analýza, konkurenční analýza a …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing strategy of the Konzum consumers' cooperative in Ústí nad Orlicí with a focus on automated convenience stores. The aim was to analyze the current marketing practices and suggest improvements using modern technologies and trends in retail. In the theoretical part, the history and development of consumer cooperatives is presented, then analytical methods such as SWOT …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2024
  • Supervisor: Milan Postler
  • Reader: Tomáš Sadílek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/92302