Výuka anglického jazyka u dětí se specifickou poruchou učení na základní škole – Bc. Petra Stárková
Bc. Petra Stárková
Diplomová práce
Výuka anglického jazyka u dětí se specifickou poruchou učení na základní škole
The English language teaching in children with special educational needs at basic school
Anotace:
Diplomová práce „Výuka anglického jazyka u dětí se specifickou poruchou učení na základní škole“ pojednává o problematice žáků se specifickými poruchami učení v hodinách anglického jazyka na základní škole. Zaměřuje se na vymezení problému specifických poruch učení, jejich příčiny, projevy, diagnostiku, reedukaci a také se zamýšlí nad osobností dítěte se specifickou poruchou učení. Zabývá se edukačním …víceAbstract:
Diploma thesis „ The English Language Teaching in Children with Special Educational Needs at Basic School“ deals with the problems of pupils with specific learning difficulties in English lessons at the basic school. It is focusing principally on definition of the specific learning difficulties problems, their causes, demonstrations, diagnostics, reeducation and also it pauses on personality of a child …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2007
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/e5ofd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2007
- Vedoucí: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Proces vyrovnávání se rodin s narozením dítěte se závažným zdravotním postižením
Vendula HANUŠOVÁ -
Rozvoj komunikačních schopností u dítěte se souběžným postižením více vadami
Klára Pažoutová -
Specifika komunikace dětí se sluchovým postižením při tenisovém tréninku
Eva Kulichová -
Specifika práce ve třídě mateřské školy s dětmi se syndromem poruchy pozornosti
Edita Melicharová -
Využití metody Total Physical Response u žákyně se specifickou poruchou učení z pohledu asistenta pedagoga
Karolína Štěpánková -
Kazuistika jedince se specifickou poruchou učení
Eliška PEŠKOVÁ -
Žáci se specifickou poruchou učení na základní škole
Veronika Janečková -
Analýza sociální dimenze školního vzdělávacího programu ve vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení a chování
Miroslav VAŠEK