Tereza Červinková

Master's thesis

Brand management značky společnosti Crystalex, CZ

Brand management of the company Crystalex, CZ
Abstract:
Cílem této práce je analyzovat brand management vybrané společnosti. Teoretická část je komplexním pohledem na problematiku řízení značky neboli brand management. Značka a s ní související pojmy jsou vysvětleny nejprve z marketingového hlediska. Dále se práce věnuje i právní oblasti brand managementu, tedy registraci značky v ochrannou známku a péči o ni. Praktickou část diplomové práce představuje …more
Abstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse brand management of one chosen company. The theoretical part of the thesis is focused on comprehensive explanation of brand management. At first brand and other related terms are explained from the marketing point of view. Then the author has focused on legal dimension of the term brand and its registration as trademark. The practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 1. 2015
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Jiří Novotný

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44689