Brand management značky společnosti Crystalex, CZ – Tereza Červinková
Tereza Červinková
Master's thesis
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Brand management of the company Crystalex, CZ
Anotácia:
Cílem této práce je analyzovat brand management vybrané společnosti. Teoretická část je komplexním pohledem na problematiku řízení značky neboli brand management. Značka a s ní související pojmy jsou vysvětleny nejprve z marketingového hlediska. Dále se práce věnuje i právní oblasti brand managementu, tedy registraci značky v ochrannou známku a péči o ni. Praktickou část diplomové práce představuje …viacAbstract:
The aim of this diploma thesis is to analyse brand management of one chosen company. The theoretical part of the thesis is focused on comprehensive explanation of brand management. At first brand and other related terms are explained from the marketing point of view. Then the author has focused on legal dimension of the term brand and its registration as trademark. The practical part of the thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 1. 2015
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Jiří Novotný
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
The Fiat Brand - Issues and Opportunities of FCA Brand Portfolio Management
Mattia Marmo -
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Smyslový marketing a brand management
Martin Graupner -
Smyslový marketing a brand management
Anna Simeonovová -
Brand management privátních značek maloobchodních řetězců v ČR
Ondřej Marček -
360stupňový marketing v Brand Managementu: Analýza kampaně dm drogerie markt „Ženské zdraví“
Klára Horelicová