Pavlína Harušťáková

Bakalářská práce

Meranie spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko, a.s.

The measurement of customers´ satisfaction in Railway company Slovakia, Inc.
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je vypracovanie merania spokojnosti zákazníkov Železničnej spoločnosti Slovensko. Následne je tento výskum systematicky vyhodnotený a sú vytvorené návrhy na zlepšenie. Stratégia orientácie spoločnosti na zákazníka a sústavné zvyšovanie jeho spokojnosti sú veľmi dôležité pre udržanie verného zákazníka. Preto práca druhotne určuje, ktoré znaky spokojnosti v súčasnosti cestujúcich …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2008
  • Vedoucí: Alena Plášková
  • Oponent: Miloš Čikovský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/4638

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management